Thursday, January 5, 2012

Perancangan topik-topik bagi blog

Aku dah plan nk update blog aku skali sehari masa weekdays masa lunch atau sebelum balik.. tapi bila rasa beberapa hari ni sibuk skit laa dgn kerja opis + masa untuk family (bercuti sampai selasa) so mcm susah jugak nk update blog ni sbnrnya.. tp as second step.. better aku buat senarai tajuk2 blog yang aku dah plan.. at least korang boleh laa komen apa2.. tajuk mana yang nak didahulukan atau nk request tajuk (kalau aku boleh buat laa)..

so berikut adalah tajuk (dalam rancangan.. mintak2 boleh laa publish) yang aku rasa nk buat akan datang..

  Komputer
  1. Senarai File dari Windows Explorer - Done
  2. Tarikh pada gambar
  3. Menukar nama file menggunakan Excel
  4. Mencetak nama dan alamat pada sampul surat - kuantiti yang banyak - cara mudah - Done
  5. Windows Media Player - FLV - Shark007
  6. Software yang wajib di Install selepas format PC
  7. Definasi CISS bagi printer
  8. Windows 7 - Kelebihannya
  9. Windows 7 - Printer Driver
  10. Photoshop - Gradient
  11. Photoshop - Shadow
  12. Photoshop - History
  13. Photoshop - Batch
  14. Photoshop - Script 
  15. Laman Web BPH Telah Di Hack - Done

 

  Islam

  1. Rukun Wuduk - Done
  2. Rukun Solat
  3. Rezeki - Makanan
  4. Kelebihan Tarawih - berdasar kepada pengalaman
  5. Hukum Makan Belangkas - Done

  Kekeluargaan
  1. abg kandung ku yg GENIUS - Mohd Zaizam Bin Mohd Noor.. - Done

  Info

  1. HTC vs S2
  2. Kaitan berjabat tangan dan kesihatan
  3. Bahaya sms menggunakan handphone touchscreen
  4. Lirik lagu Jamal & Malique - Aku Maafkan Kamu

  Resepi
  1. Resepi Laicheekang
  2. Resepi Spegaty Cabonara / Albino

 Keibubapaan - Parenthood

  1. Susu semasa mengandung
  2. Susu bayi terutama baru lahir
  3. Botol susu anti colic & tersedak   

  Percutian

  1. Penginapan Sekitar Desaru - Sempena Perkahwinan Lila & Nasir - Done
  2. Penginapan di sekitar Johor Bharu - Hotel - Done

  Hiburan


  1. Karaoke - Ombak Rindu - Done
  2. Anugerah Juara Lagu - AJL 26 - Done

Ni semua adalah tajuk2 yg aku terfikir nak buat based on pengalaman aku.. kalau ada lagi tajuk lain yg teringat aku akan update kt sini..

So.. kalau korang ada idea lain atau nk tajuk yang tersenarai di publish dengan lebih cepat boleh laa request k..

No comments:

Post a Comment