Friday, January 27, 2012

Penginapan di sekitar Johor Bharu - Hotel

aku n wife planning nk pg rumah kawan kat kota tinggi (harap2 jadi) untuk hadir majlis perkahwinan dia (Lila & Nasir).. so dah alang2 sampai johor aku ingat nk bermalam 1 mlm kt JB.. bleh try makan kat Senibong.. dgr cite ada byk fresh seafood.. so aku mintak isteri aku tlg cari hotel yg x mahal sgt (budget hotel) tp selesa..

aku n wife dah ada experience kt Terengganu, hotel murah je RM50 tapi mcm rumah tumpangan sbb bilik giler sempit, dinding x maintain n toilet x leh sentuh dinding - mcm geli skit.. nasib baik bukan rumah pelacuran jee..

so selepas wife aku buat review melalui website.. ada laa senarai hotel.. so lepas tu keje aku call check availablity n tanya katil size apa.. berikut adalah apa yg aku dapat..

mungkin rate bergantung kepada distance to bandar JB.. pandangan aku laa.. terpulang kepada yang nk menginap.. dekat bandar mahal skit.. tapi kalau nk murah.. jauh skit laa..

so mungkin berguna kalau korang yg ada plan nk pg JB..

have a safe journey... amin..

No comments:

Post a Comment