Thursday, January 26, 2012

Karaoke - Ombak Rindu

Aku x berapa perasan lagu Ombak Rindu mula2 masa lagu tue keluar.. cuma perasan masa movie Ombak Rindu dah mula ditayangkan.. mula2 ingat nk laa download video clip dari youtube.. skali aku terjumpa instrumental lagu tue.. fikir2 punya fikir.. ok gak kalau aku guna lagu n beberapa perkara lagi mcm lirik n beberapa software untuk buat karaoke lagu tue..

so finally aku dah berjaya siapkan version karaoke walaupun ada beberapa perkara kecik yg aku x puas hati.. tapi dari aku guna masa yg banyak.. baik aku share jee.. ni laa first time aku publish kat youtube.. skali search balik, rupanya dah ramai buat version karaoke.. cuma aku cuba buat yg macam actual karaoke concept.. dgn lirik guidance.. korang try laa tgk k..

 

Aku guna software 
  1. AV Video Karaoke Maker - Lirik
  2. Corel Video Studio - Video
  3. Any Video Converter
Inshaallah kalau aku berkesempatan nanti, aku akan try explain step-by-step utk guna software2 tue..

so.. enjoy..

No comments:

Post a Comment