Thursday, January 26, 2012

Laman Web BPH Telah Di Hack

Aku sebenarnya tgh nk buat rayuan kuarters kerajaan.. pagi td ni aku try bukak laman portal Bahagian Pengurusan Hartanah (BPH) untuk cari no telefon pegawai yang incharge.. skali tgk2 portal BPH dan kena hack.. aku try call operator BPH nk maklum hal tu tp x jawab2.. agaknya ramai yg tgh bg tau kut.. ni laa gambar yg berjaya aku capture dari laman Portal tue..



aku x kenal laa sape INTRA tu.. tapi x patut diaorg buat mcm tue sbb kesian kepada org yg incharge pasal portal tue..

xpe aku akan try call lagi BPH utk bg tau diaorg..

Just utk pengajaran kita- kalau kita incharge pasal laman web (nasib baik aku dah x incharge - opis lama).. kita kena laa ensure kita ada security utk laman web (sebenarnya aku pun x tau pasal security laman web ni - x belajar lagi.. hehe..)..

ya Allah.. kau permudahkanlah urusan seharian kami.. amin..

No comments:

Post a Comment