Thursday, December 29, 2011

Alhamdulillah - Perjalanan Bermula

Syukur ke hadrat Allah.. akhirnya aku bukak jugak satu blog setelah lama bercita2 nk ada 1.. mula2 dulu rasa apa laa isi blog aku.. penghijrahan yang berlaku adalah antara salah satu sebab blog ini terbina..

dulu masa aku di pejabat lama aku duduk sebelah one of my best friend .. so ada apa2 knowledge yg aku jumpa aku cite jee kat dia.. menjak2 berhijrah ni aku mula keseorangan.. so aku rasa baik aku share knowledge ni dalam blog.. mungkin dapat share ilmu dengan ramai org..

niat aku senang je.. sape2 nk kongsi ilmu.. jom join.. aku xde niat nk menunjuk cuma niat aku lagi banyak ilmu kita kongsi lagi banyak ilmu yg kita akan dapat.. so..kalau ada sesape nk komen atau kongsi ilmu pun ok gak..

sampai post akan datang..

3 comments:

  1. Bagus2.. RAsa nak buat 1 blog jugak lah..

    ReplyDelete
  2. foreverlove - tq2..

    zam master - jom laa join.. mudah jee pun..

    "mintak2 laa aku rajin update" ... hehehe ;D

    ReplyDelete